Har du mottatt faktura på utvidet garanti? Den er ikke fra oss.

Vi får mange henvendelser fra kunder som har mottatt noe som ser ut som en faktura og som dreier seg om kjøp av utvidet garanti.

Fakturaen er ikke sendt av Toyota eller noen av våre forhandlere. Selskapet som er avsender er ikke en samarbeidspartner med Toyota.

Denne fakturaen har altså ingenting med vårt utvidede garantiprogram Toyota Relax å gjøre.

Nevnte brev sendes ut med bakgrunn i at bilenes fabrikkgaranti er i ferd med å utløpe. Vedlagt i disse brevene er det en prismeny og en faktura, hvor man får tilbud om å kjøpe forsikring til ulike priser.

Brevene kundene våre mottar kan gi et inntrykk av at man står på bar bakke når de opprinnelige 5 garantiårene har gått. Men slik er det naturligvis ikke hvis man eier en Toyota. Det er da man må huske på Toyotas servicetilbud Toyota Relax.

For når den opprinnelige fabrikkgarantien til Toyota på 5 år utløper, vil du få den fornyet med 12 måneder hver gang du tar servicen hos et autorisert Toyota-verksted, uten ekstra kostnad. Så snart det er tid for service, er alt du trenger å gjøre å ta den hos oss, så vil din Toyota Relax-garanti bli fornyet frem til neste service skal gjennomføres. Dette gjelder for biler som er inntil 10 år eller har gått inntil 200 000 km (det som inntreffer først).Hvis man eier en Toyota som er inntil 10 år gammel kan man leve med vissheten om at så lenge man tar servicen hos et autorisert Toyota-verksted blir man belønnet for lojaliteten sin.

Har du spørsmål?

Ikke nøl med å ta kontakt med oss på telefon 55 33 55 00 eller på e-post kundesenter@jaegerbil.no

Les mer om Toyota Relax her